2010. október 14., csütörtök

Where are you now?

Még jó, hogy tanultam a mai emberi jogok dogára... kár volt- xD. ez egy 3mas meg egy 5ös. Jó reménnyel teli.
Hazaút: nem a parkon keresztül jöttem, hanem a hivatal mellett-át az úton-el az emeletes ház előtt.. da jajj.... megbántam. Basszus. ott ül kinn egész nap, nem azzal van a baj, hogy mind valamit, próbál kedveskedni, de érted feltart 20percre úgy, hogy mesél valamit, ami nem hiszem, hogy feltétlen rám tartozna, aztán, amikor közlöm, hogy 'Bocsánat, de sietek. Csókolom!', akkor meg elkezd utánam kiabálni az utcán, hogy kislány gyere vissza még nem meséltem el a végét. -.- hát : Bazdmeg. Nem azért jöttem a 3mas helyett a fél3massal, hogy 20perccel később érjek haza. Igen, fáj az életemből az a húsz perc, amikor itthon vár rám egy OKTV feladatsor, egy matek házi, egy neo citran, egy ebéd, egy rendetlen szoba, egy kényelmes ágy egy kialvatlan embernek. Igen, fáj az a 20 perc, ha olyasmivel traktál valaki, amihez semmi közöm, szép emlék, meg aranyos, de nem hinném, hogy feltétlenül velem kell megosztania az unokája születésnapi ünnepségét. Közben persze eljött arra a Katika, a Pista bácsi, a Marika néni meg az Erzsike is, azoknak köszönni kellett, megkérdezni tőlük, hogy hova mennek, honnan jönnek, hogy vannak... de nem, én nem hagyhattam ott, mert még nem mesélte el végig. -.- Nagyon, nagyon durván felb*szott. Bocsánat az ilyen szép kifejezésekért, de az én életemből kimaradhatna. Tisztelnem kellene az időseket, de pusztán azért, mert valaki öreg, még nem fogom tisztelni, ha csak nem látok benne tényleg valami tiszteletre méltó dolgot. Mindenki lesz egyszer öreg, ezért miért járna tisztelet? Ezzel az erővel minden korosztályt tisztelni kellene, pusztán a kora miatt, amit természetes esetben, minden ember elér előbb vagy utóbb. Azokat is tisztelni kellene, akik nyugdíjasok, pusztán azért, mert elérték a korhatárt. Nem köszi. Majd tisztelek egy időst akkor, ha megérdemli. Honnan tudom, melyik érdemli meg? Nem tudom. Amíg nincs benyomásom, nem ítélkezhetem, viszont azt egyszerűbb leszűrni, hogy melyikük nem érdemli meg. Egyéni véleményem, tetsszen, vagy vesd meg, nem érdekel, de jusson eszedbe, hogy tisztelned kell a sorban előtted álló öregasszonyt a busznál, amikor majd fellök (igen, téged, hátrafelé) úgy tolakodik, furakodik előre, lökdös a szatyraival és fennhangon szidja a mai fiatalokat, hogy milyen bunkón tolakodnak és lökdösődnek.
Azért a mai nap talán nem csak ennyi, de azt majd később, ha nyugodtabb (még még még fáradtabb leszek).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése