2010. október 15., péntek

Nem azzal van a gond,...

mert legyen neki véleménye, igazából nem ő lesz az, akire hallgatok, sőt le is szarom mit gondol, ő nem fogja nekem megmondani a tutit BASZDMEG. De ahhoz elég nagy parasztnak kell lenni, hogy egy lánnyal így beszélj :). Nem is, hogy velem, mert azt mondasz, amit akarsz, de azért egy lánnyal illene tudni beszélni.
Másfelől pedig nagyon szépen köszönöm FASZFEJ. Legalább megmutattad nekem, hogy az én osztályomba mennyi intelligens és kedves fiú jár. Igen, ők legalább normálisan beszélnek az emberrel, ha pedig nincs egy rendes szavuk sem az emberhez, akkor inkább csendben maradnak. Igen, felfogják, hogy mégis hogyan kell beszélni valakivel, még akkor is ha nem füllik hozzá a foguk. Igen, az én osztályomba olyan fiúk járnak, akikről lehet, hogy minden nap az jut eszembe, hogy mennyire gyerekesek, aztán a nap végére mindig rá is rácáfolnak erre, de most felnyitottad a szemem, hogy én osztályomba egy csomó becsülni való, aranyos és tisztelettudó fiú jár, akik igenis érettebbek nálad és ezért már szeretetre méltóak. A szemceruzádat pedig nemes egyszerűséggel nyomd fel a seggedbe majd rajzold körbe vele a szád. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése