2010. október 4., hétfő

Hú.

About today in a shellnut. ;D. Aaaaa :D Elértem a fél2est!!.. na jó, vegyünk mindent szépen sorban. Magyar fakt? Jól összekokaveszeltem vmit, ami félig még igaz is volt, így nem volt gáz. Angol? Azt az egyetlen kérdést tette fel nekem, amire tudtam válaszolni, jól kifejtve, a többiről nem tudtam volna ennyit beszélni, de gond egy szál se, mert ez: 'Jó, ez szép volt, látom, hogy beszélsz, ez beszéd volt, ennyi. Többet nem kérek.' by PC. :D (Y). Német? Ma sem feleltünk. :DDvííí viszont matekon megszólt a tanárnő h hogy elrontottam most ezt a dogámat, khm 4es lett. xDD.... jajj, ha csak sejtené, mikor kaptam én utoljára matek tz-re négyest.. . a lényeg a lényeg. úú, de rossz hogy 4es lett xP : ) biosz-töri. töri. Ajj.. ez nem tudom milyen óra volt, de 13.27kor engedett el minket oszi, úgyhogy Timivel szaladtunk a feles buszhoz. Nagyon égő volt, de elértük :DDD Azt nem mondanám, hogy nem az utolsó előtti pillanatban, mert természetesen de, de hát ez van. Helyem nem volt a csuklóson, így álltam egy ideig, aztán ki sem értünk Halasról, egy srác mutatta h leülhetek mellé. Hm, mondom mifene, van ilyen?.. Egy köszönöm és egy kedvesnek igyekezett mosoly kíséretében leültem. Mp3 be, szociális csatornák ki. Aztán egyszer csak látom, hogy mintha mondana akarna valamit. Hát akkor füles ki, na beszélgessünk. Tompai srác. Blablabla, általános dolgokról ment a téma, suli stb., aztán észrevettem, hogy az a kisszállási (micsoda metropoliszok ) srác, aki a múltkor megkérdezte, hogy honnan kölcsönzünk ruhát, ott áll a busz végében, velem szemben. Széles mosoly, bólintás. Leszállok a világ közepén (Kisszálláson), nézem a buszom 14.00kor jön. (ekkor épp 14.02 volt.) odajött hozzám a kisszállási srác, mintegy beszélgetést kezdeményezve: 'Hogy-hogy ezzel a busszal jöttél? Kevesebb órád volt?' Füles ki, beszélgessünk. 14.04kor befutott a szegedi busz, felszálltam rá. Leszálláskor felismertem két öregasszonyt. (najó, ez bunkó volt: ) 'Két ismerős idős nénit vettem észre...' akik rögtön megrohamoztak, hogy a Szőke Ferike lánya vagyok-e, jól gondolják, jajj igen a Tündikéé. Csodamesés. :D Hazaérek, be van zárva a kapu (wtf?). Aztán lassan nekifogok törit gépelni, meg újraolvasni a Bánkot. :S ez így szép. Időm mint a tenger. Hogyne.

3 megjegyzés:

  1. lehet, hogy kisszállási józsi szakított a koca barátnőjével. szerintem téged szemelt ki következőnek. vigyázz!

    VálaszTörlés
  2. jaaaj xDDD. ne. vagyis. Öhm, sztem tuti ő is benne volt a vonat-kígyó elterelés buliban. Esélytelen :C. De persze, csak emiatt. De ezt sosem mossa le magáról. xP

    VálaszTörlés