2010. október 1., péntek

Ma.

Nem történt olyan világmegváltó, említésre azonnal és most rögtön méltó dolog.
Angolon nem volt házim, így egész órán nem kellett semmit csinálnom, ez volt a bünti. Az a legnagyobb baj ezzel, hogy mi, akik a sarokban a 'Levegő't alkottuk, ezt nagyon is (ki)élveztük. Rég volt már ilyen jó angol órám. xD :$
Aztán matek?Eeeell....na mind1. Biosz? 4es..(ami egyébként 1es lett volna xDDD). Aztán a buszon Harryt fényképeztük telóval (illetve én nem, mert majdnem lemerültem, de kékfogon átküldte Dóri.)
Edzésről jöttem ismét hazafelé, amikor a házunk előtt a kövesútról ismét az eget bámultam, és a legnagyobb megkönnyebbüléssel nyugtáztam, hogy a Nagy Göncöl még mindig ugyanott áll az égbolton, mint nyaranta szokott. De lassan úgyis eltűnik.
A legtöbb dolog rendben van. Már ami rendben lehet-

Holnap.Beszámolok arról, hogy mit sikerült összehoznom, megvalósítanom az eddig betervezett ihletrohamomból. :D ;) addigse.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése