2010. október 13., szerda

Azt hiszem, szükségem lesz egy új fehér miniruhára.

Na de majd csak a tavasszal. :/ Nem tudom, valaha sikerül-e visszakapnom :$. No, mind1. Majd veszek valami jobbat. Meg többet. Hófehéret. Mert pánt nélkülim, ha belegondolok az az egy volt. Azt is azért szerettem/szeretem, mert Te szeretetted/szereted. Mélabú.
Ma: doga, doga-mégse, irodalom: ruha? 'éljen, talán nem kell körbevonulni az aulában...', ' a picsába, hogy a jó....miért kell neki, most komolyan?!', jó, oké, letudva. Fizika...magyar anyag átolvasása. Duplafakt. Ajajj... azthiszem, ma valamit vesztettem. Nem részletezem túl. Eddig nem tudtam igazán neveteni a b-sek poénjain, de ma már nagyon fáradt lehettem. :D mindenesetre sokkal jobb volt így, mint a szokott, mert ahhoz ma tuti nem lett volna erőm. Röpi, pipa, emberi jogok.Kölcsey. Hajmosás, fürdés, szemöldök, meg a többi lárifári, ami csak a lányoknak kell.
Most épp melegszem, meg kicsit kiszellőztetem az üres fejem, hogy nagyobb legyen odabenn a huzat.
Aztán lassan vissza: félszemű Ferihez, meg a csodálatos Himnuszához. :D majd buszon is. Megderül és kilátom.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése