2010. október 3., vasárnap

Újra semmi.

Ma próbáltam tanulni. De komolyan. Leültem az asztalhoz, elkezdtem olvasgatni a németet. Egy fos, így abbahagytam, nekem ehhez nincs türelmem, lesz ami lesz. Angol, elkezdtem, pár kérdésen tényleg el is gondolkodtam, de nagyja olyan h: ki az aki ilyet kérdez? és ki az aki erre válaszol is?... szóval ezt is kár volt. Máshoz nem fogtam, pedig lehetett volna magyart, törit :s magyar faktra am is kell egy Ady-vers. csúcs. Másra rá se néztem. De komolyan. Nem megy. Beterveztem előre, hogy dejó, lesz egy egész hétvégém, csak aludni fogok, tanulni, és átalakítok pár ruhát. Ebből a csak aludni részig jutottam. Amit nem bánok, csak semmi értelmeset nem csináltam. Reggel sem fogok tudni a buszon tanulni, mert Dóri be fog számolni nekem a hétvégéjéről, amit egyáltalán nem bánok, mert kíváncsi vagyok rá, csak majd órák közt komoly lesz átnézni a németet. De valamit csak összekaparok már. :/ Angol meg...De annyira tudom, hogy kéne tanulni, és akarok is, de egyszerűen nem megy. Nem tudok odaülni fél órára sem. Túlságosan kialudtam magam? Na fasza. A kur*a ki*aszott életbe már, hogy semmi sem jó. Mind1. Megszenvedem, majd lesz még így se, vagy nagyon remélem, hogy inkább: jobb is.
Nincs a kábel csomagban többé MTV HITS. kb az egyetlen tv csatorna amit néztem, a magyaron kívül. -.- pff. nem is értem mit reméltem.
Ma ilyen vagyok, bocsi mindenki, de kb semmihez semmi kedvem. Amihez lenne, azt meg nem lehet. Ezt így visszaolvasva simán betudhatom a leglányosabb blablámnak. :D hogy rohadjon meg az is minden évben 12szer!!... istenem....
Azthiszem majd akkor jövök, ha tudok valami értelmesebbet is írni. Addig kár a gőzért.
puszi<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése