2010. október 27., szerda

Ez egy ...., igen az.

Immár 10.napja itthon. Najó, így meg úgy, mert múlt kedden voltam benn a suliban, de hazajöttem, péntekről szombatra Baján aludtam, de egyébként az orvoson kívül, majdhogynem az udvarra se nagyon. Persze kell a napi x mennyiségű friss levegő, eddig mindennap megvolt kétszer. Egyébként viszont baromi uncsi, az is, hogy itthon, meg az is, hogy még mindig elég vacakul - vagyok. Ma már tuti megszerzem valahogyan azokat a vágyva vágyott reklámzenéket, feltéve, hogy nem tart túl sokáig. Mert most épp örülök, hogy ülök. Délu 1ig csak feküdtem az ágyban. (Most jönne a 'De jó dolga van valakinek!' elcsépelt közhely, miközben nem hinném, hogy ti 'jó'-nak címkéznétek, ha szó szerint nem bírtok felkelni az ágyból.) A mamáéknál történő ebédelés pedig annyira kifáraszt.. meg is lepődtem. Értitek, nincs erőm enni?! Ma reggeliztem, hogy be tudjam venni a napi méreganyagokat, de egyébként sosem reggelizem itthon, ha egészséges vagyok. Olyan nagyon odavagyok, hogy még a napi Fb történések is hidegen hagynak. Néha eszembe jut: 'felkéne nézni a netre, emailek, facebook, twitter, blog..' de fél percen belül: 'a fa*om, inkább itt fekszek továbbra is. ha valaki idehozza a lapost, akkor egy félórára bekapcsolom, ha nem, annál jobb, akkor alszok (tovább).' Ez mi durva, (a ma nagyon divatos milyen 'lyen' végének elhagyásával), hogy még a kockulást se kívánom. Anyámapám.
Óóóóó, viszont most, hogy így ide ÜLTEM, Happy Islandem nem hanyagolhatom. Foakk :D
Viszont alkothatnékom van, csak megfelelő mennyiségű energiám nincs. Mármint elkezdeni elkezdeném, de félbehagyni nem akarom, befejezni pedig már nem hiszem, hogy tudnám. Magamt ismerve pedig, ne, ne hagyjam félbe, akkor nagyon sokára lesz kész és addigra már tetszeni sem fog. :D Kár a gőzért, meg az anyagért.
Sulit pótolni pedig mindent egyszerre a szünetben. Ez az eredeti stratégia. Durva lesz, de muszáj. És mostmár nagyon kezdenék magammal valamit, ha jobban lehetnék végre.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése