2010. november 7., vasárnap

Vagy mégsem.

Ma délelőtt nekifogtam tanulni. Ez van, így esett. Az angolt elkezdtem, de azzal valójában nem sokat haladtam előre, pedig megoldottam egy jó pár feladatot a Paul könyvében. Matek? Hm.. tz-t írtak, nekem max gyakorolnom kellene rá, ha holnap megírnám, de holnap még úgysem fogom, meg a matek cuccom is benn van a suliban. Ahogyan a német :S ami azért gázos, mert abba annak ellenére, hogy nem tudom mit csináltak, bele nézhettem volna. Semmi vész, túl fogom élni. Csak egy órát kell teljes tudatlanságban túlélnem, ne csináljak úgy, mint akinek ebben ne lenne már elég nagy rutinja x). A magyar meg .... hmmm, legalább nem holnapra kell megírnom. :D de így megírom a verselemzést, amit még nem adtam be, mert itthon döglöttem két hétig :S így már három. Azt megírom, készülök kicsit OKTVre (najó, amit abba fektetni kell, nem olyan röpke pár oldal, de vállaltam....ez van, ismét.) De majd csak később.
Vicces amikor látom, hogy apa is elöblíti a poharat, mikor anya nem látja. :)
Egyébként semmi újság. Csak már megint vasárnap van. Ismét és újra. Nem az a bajom, hogy holnap suliba kell mennem. Az a bajom, hogy holnap suliba kell menned.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése