2010. november 1., hétfő

Annak örömére, hogy gyorsabb a gépem :D

Ma [miután megtanítottam édes kedves apukámat (már amennyire) rockizni] elkezdtem archiválni kis laptopom elektronikus tartalmát. Mit volt mit tenni, nagyon le volt strapálva szegény, alig a falig működött, szóval ideje volt/van már egy tisztogatásnak. Eddig letöröltem nagyjából 10-11GBnyi média anyagot, DVDre írtam még 9,5GBt, de még korántsincs vége. A 'Videók' nevű mappám pl több mint 60GB. Ennek mintegy felét adja ki anime, ami nagyjából 5DVDre fér majd rá. De a legdurvább a PowerDirector. Oooo... a tavasszal le 'kellett' töltenem, az EDÜ meg Gyula meg a Folio Verso miatt, mostmeg letöröltem, és te jó ég.... :O Hogy ez mennyire fogta a workshitem, aztaaa.... mindenhol volt valami mappája, vagy egy-egy fájlja itt-ott. Tényleg borzalmas. Ilyen sokáig programot még nem tartott törölni. Ráadásul, a Chrome mostmár (mármint azonnal a PD törlése után) milliószor gyorsabb. xDDD mnjuk az eddiginél gyorsabbnak lenni nem volt nagy teljesítmény a gépemtől, de mindenesetre most nagyon hülyének érzem magam, amiért nem töröltem Gyula után AZONNAL a PowerDirectort. Egy fos is, mint program és még a gépem is beledöglik. Na éljen. (Mondjuk, nem értem miért döngölte így le a laptopom, de így történt és végre vége.) Ma egyébként semmi érdemlegesebb nem történt. Rengeteg zenét is töröltem, (de sztem kb ennyit le is töltöttem tegnap), és ez egy hosszú folyamat lesz a holnapi napom fontos motívumaként. (Y)
Aztán kitudja :D tanulni is kellene. :S ezvan. Kissé lemaradtam :DDD

6 megjegyzés:

  1. A PD-t tessék nem szidni! Jó kis program az, videószerkesztők közül az egyik legjobb!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hát,jobb mint a Movie Maker xD nem azt mondom, de azért nem ájulok el tőle. :D

    VálaszTörlés
  4. a legjobb videószerkesztő az Edius, vagy a Sony Vegas 6 vagy 7. bár, kinek mi az igénye/mire használja. :D

    VálaszTörlés
  5. :D látom visszamenőleg is olvasol :$ ;)

    VálaszTörlés
  6. igazából olvastam már, csak a kommentek között megláttam h "Movie Maker" és cselekednem kellett :DD ;)

    VálaszTörlés