2010. november 4., csütörtök

No other way to be.

Ma Vadkerten voltam, pótoltam, amit tudtam. Igyekeztem, köszönöm a segítséget.
Mindig lesznek, akik nem kedvelnek. A sort már nem is folytatom, majd egyszer ha aktuális lesz ;).
Egyéni leszek és egyedi.
A másik: ráébredtem, hogy mit szeretnék igazán csinálni az életben. Persze, hogy reklámot, ezt eddig is tudtam. De nagyon szeretnék elektronikai eszközöket, sportszereket, szeszes italokat, üdítő italokat vagy autókat reklámozni. Elég férfias a szakma ága ezen a téren, de igazából ezt lehetne, ezt szeretném, ezt tudnám szívből csinálni. Nagy álmom a Coca Cola, hogyne lenne az, akárcsak a Volvo vagy az Adidas. Tényleg eljutottam oda, hogy 'mi az álmom az életben'. Olyan reklámot csinálni, ami lenyűgözi, elkápráztatja a nézőt. Ami nem untat, ami nem sablonos, ami szórakoztató és látványos. Ami elbűvöli az érzékeket és nem felejtik el. Ezért lesz jó reklám. Mert annyira jónak kell lennie, hogy szemfényvesztése mellett továbbra is azt üzenje: ezt vedd meg. Olcsó marketing taktika ugyan, ismerjük be, de azt is valljuk be, mennyire oda tudunk lenni egy nekünk igazán tetsző reklámért. A kép miatt, a zene miatt, a hatások miatt, a mondanivaló miatt. Na meg a termék is érdekel. Ezért.
Persze szívesen rendeznék videoklipeket is alternatív rockbandáknak. Húúú, az elég fless lenne, de szerintem ez álom marad. : )
<3

3 megjegyzés:

  1. Pont ma beszélgettünk egyik ismerősömmel, hogy ő most az iparművészetire akar majd jelentkezni, és asszem felvételinek megcsinálja a bandájának az első videoklipjét. Már tervezett ruhákat, meg a vizuális effekteket is ő fogja rápakolni a videóra. Szerintem EZ fless :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyooon :) :D mindenesetre: szóval éljen a bölcsészkar. xD

    VálaszTörlés
  3. éljen!
    (de most ezt nem értem xD)

    VálaszTörlés