2010. november 24., szerda

Akkor legyen.

Így a napi teendők végére érve , egy elmaradt edzés után (ha ez utánnak számít, ha nem volt), leültem. Ideültem, kicsit pihentem, persze az éjjeli alvásom kárára (mint mindig). Sok a dolog, sok a dolog kérem :D Holnap is, pénteken is, szombaton délelőtt is. Ésésésésés :F :DDD *.* nagyon.
Most, így, hogy jössz (meg ne gondold magad), így már iszonyú távolinak tűnik a jövőhét vége. Mármint... persze túléltem volna addig, túlélésre lettem volna utalva, de így, sokkal de sookkaaal jobb, valami egészen leírhatatlan érzés fogott el, mikor a monitoron megjelent : 'arra gondoltam h hazamegyek'  ;)
Igen, hiányzol. Még mindig egyre jobban, attól függetlenül, hogy már közelegsz. :)
A mai? Német, angol huuu :D magyarfakt?.. hát.. sziporkáztunk. a lényeg. Ez sem lesz hosszú, tekintve az időt. Amibe már elég régen futottam befelé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése