2011. január 20., csütörtök

new entry.

Elsősorban: Anya, Boldog Szülinapot! :D 
Másodszor: már elég régen írtam, legalábbis magamhoz képest. Na jó, annyira nem iszonyúan sok idő telt el a hétfői bejegyzés óta, de már eszembe jutott máskor is, csak nem volt időm írni. Se esemény nem igazán volt. De igaziból ez még kevésbé jelenti egy bejegyzéslavina kezdetét, mert ma ha befejeztem, megyek magyarozni, képet gyűjtök, stb, aztán ha minden kész, akkor folytatom a rajz képanyagot. Meg matekházit is kéne... áááááááá nincs is matekházi! úú.... a mai nap azthittem nem lehet jobb, mert oké, hogy csak 10re kellett suliba mennem, de.. :D no, mind1. Még lehetne jobb, persze, de a dolog, az dolog.
Valamit alkotni is kellene, művészi hajlamaim elnyomva érzik maguk, bár időm... oahj, nameg kijelölt feladatot egyszerűbb megcsinálni - és unalmasabb. Éljen a reklám. Zene viszont..hmm zene, zene, ezzel lesz még gondom.
Na meg, miééért nem tudok varrni!? Úgyértem: mindent, bármit, akármit. Na jó, leszűkítem: Miéért nincs itthon olyan anyag, amiből nadrágot akarook?!?! és miért olyan ** drága, h ne érje meg kiszenvedni a szabásmintát is? :( oahj. 
Na, de ez nem olyan életbevágó. (ételbevágó :DD), azthiszem itt abba is hagyom, mert még fáradtabbak leszünk.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése