2011. január 14., péntek

Kicsit fáradtan, de 'already at home'. Jöttünk, láttunk, söröztünk xP, mentünk, vettünk, győztünk, ettünk :D 
Tényleg nincs olyan hihetetlen sok mindenről beszámolnivalóm. A hétvégém a magyaré, a németé, a reklámfilmé és megintcsak a magyaré. :/ ezvan. kell az a 452. :D oah. De ma alszok. Megnézek valami filmet. Na meg persze alszok.
A mai napban nagyon értékelhető, hogy péntek :D még, ha a héten csak két napot voltam is suliban. Az baj, ha tegnapelőtt ért ide az új cipőm, nagyon imádom, megőrülök érte, odavagyok meg vissza, de már azon jár az eszem, hogy bezony kéne egy türkiz vagy szürke Vans Chukka Low? :D mentségemre legyen, hogy nincs tavaszi félcipőm, és nem mindig akarok kifutó-díva lenni. (persze nem mintha ez sikerülne oly gyakran,pontosítok: sosem leszek kifutó díva, sem olyan gebe modellnek nevezett"nő",  s nem is vágyálmom, de azért szeretem, ha nem fáj a lábam :P)
Oooo, ma a fél ötössel jöttem, és hát ajj, már megismer a sofőr xDDD.
Kérdezte: Te voltál aki a múltkor Tompára ment házibuliba? Mert ezen gondolkodtam, mikor felszálltál...
"Én, meg az is én voltam aki a múltkor leejtette a bérletét. :$xD"
-Igen, emlékszem. :DD
yeah. :DDD (y) xP, kit miről.


Nem írtam sokmindenről.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése