2011. szeptember 11., vasárnap

Time is all I fear..

 Mr. Hudson - Supernova .mp3
Found at bee mp3 search engine

Most sincs sok, csak várom, hogy lementse a bibós filmet végre két formátumban, úgy, hogy az jó legyen, mert már megírtam a matekot, az érvelést, kicsit ki is aludtam magam tegnapról mára, bár azt nem mondanám, hogy Daniékra olyan sok időm lett volna még így is. És nem vagyok kész. Holnapra tudnom kellene még annyi meg annyi dolgot, de nem tudok és ez zavar is meg egy kicsi hidegen is hagy. Tényleg meg tettem, amit az adott helyzetben tudtam, úgyhogy nem lesz emiatt lelkiismeret-furdalásom.
Így tényleg elrohan az év, nem elszalad az idő, nem elrohan, velünk együtt. Elkövetkezendő két hétvégém betáblázva. Utána 2 még nem, de a 3. természetesen igen. 
???
Why are we running so fast?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése