2011. szeptember 29., csütörtök

I think now I hate driving.

Ha a tegnapi napra írtam, hogy fárasztó volt, akkor a mai kimerítő volt, erőltetett, unalmas, iszonyú hosszú, semmitérő, időtolvaj, könnyfakasztó, elbaltázott, érthetetlen, komolytalan, elfelejtett és beivódott.
Igen, rossz napom volt. Nem, nem keltem bal lábbal, a bécsi próbán is jól elnevetgéltünk magunkon, magyaron is teljes gőzzel koncentráltam, a lyukasórák továbbra is megviselnek, a szörnyű-borzalmas matekdogám 4-es lett, sajtón az alkotmány érdekelt de már az agyam nem volt képes befogadni, nagyon fáradt voltam, gyakran nem értettem a következtetést és másképp gondoltam, de a hétvégén tuti átnézem az egészet még egyszer. No meg az USA alaptörvényét is, meg még csomó-csomó mindent. Ahá.-
Aztán másfél órás vonatút, amin majdnem elaludtam, de mivel egy öreg nénivel kellett szemben ülnöm, aki a csomagját pont úgy rakta a két ülés közé h csak kívül tudjak ülni, így nem alhattam, de nem is mertem volna, mi van ha nem szállok le Baján?:O (Halas-Mélykút busszal tökéletesen működik, Kisszálláson kivétel nélkül mindig felébredek. :D)
A vezetés egy nagy rakás fos volt, fáradt voltam, nyűgös voltam, nagyon bénák voltak a viccek, baszogattak, majdnem megkérték a kezem, egy órám megint 'lyukas volt', majd' elaludtam, épp elértem volna a vonatot, ami nem indult, így be kellett sétálnom a buszhoz és várni újabb félórát, hogy egy óra alatt hazaérjek. Szar volt a kaja, úgyhogy főznöm kellett valami ehetőt, félig átöltöztem, de teljesen már nem volt rá erőm, holnap nincs suli, de lehet h korán kell kelnem, majd meglátom. Rajz házi miatt lenne jó, de lehet h megint kitolódik kicsit. :/
Röviden és tömören: Örülök, hogy élek, hagyjatok aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése