2011. szeptember 27., kedd

Hmmmm

Most − akartam írni, hogy ismét, de rájöttem, hogy korántsem ismét, nem megint, nem újra, hanem sokkal inkább − már 
olyan hangulatban-időszakban-idősíkban-érzelmi hullámhosszon vagyok, hogy rengeteg a teendőm, igen, tényleg rohadt sok, de még kedvem is van hozzá, hogy csináljam. (magyar hf, olvasnivalók, referátum faktra, rajzhf, egyebek) Írnám, hogy jókedvem és lelkesedésem letörhetetlen, de nem lenne igaz, bár igaziból a mélypont(ok)on túl vagyok. A mai napom csak közepesen átlagosan lett volna szar, legalábbis eddig, még akkor is, ha beleszámítom, hogy az egyik netes cég elbaszta a rendelésem, holott én bejelöltem tisztán és érthetően, hogy házhoz szállítást kérek, ennek ellenére ma írtak, hogy a Westendben átvehetem a csomagot. Köszönöm szépen. Válasz email, cinikusság, nyers hangvétel, nincs mese.
Körmöt kell lakkoznom, arcot radíroznom, meg egyéb lányos blablák, no meg mondom; nyakamon a magyar(ok) és két napja időzik az időzhető. :D
Leszek én még így se − voltam már. 
<3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése