2011. május 13., péntek

Itt volt már az ideje

Semmitmondó cím egy semmitmondó bejegyzésnek. Ez most egy kicsit amolyan muszáj. Amolyan írok, mert már rég írtam; de kivételesen kicsit kötelességnek érzem, nincs hozzá most épp különösebb affinitásom, máskor mindig lelkes vagyok, hogy írhatok, már a hazaúton vagy még előtte a suliban kitalálom, najó ez túlzás, mert sosem törpölök rajta, de eszembe jut, hogy miről is kellene/akarok/lenne jó írni ide, de most inkább csak úgy érzem: ajj írjak már valamit, mert olyan iszonyú rég írtam. 
Ami persze nem igaz, de a heti 3-4 bejegyzéshez képest, vagy ha azt vesszük, van hogy napi többet is felteszek, igen, ahhoz képest ritka ez a mostani hét. Konkrétan hétfőn írtam egy picit, de mentségemre legyen, írtam azt is hogy nem lesz gépem, de nem húzom ki magam a felelősség alól: már kedd este vissza is kaptam a lapost.
Szóval, majd jövök, ha lesz/akarok/találok írni valami jót. Valami igazisat, amilyen a régi blogomon azért a bejegyzések nagyobbik része volt, mert itt már akár azzal is kezdhetném őket hogy "Kedves Naplóm!", igen, ellaposodtam. Az ember egyszerre nem figyelhet ki is és be is, mert egyik kárára megy majd a másik. 
Lélekelemzéses blablák? Switched on. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése