2011. május 23., hétfő

Általában nem posztolom tele a blogom idézetekkel, sőt mostanában ha idézek is, azt is csak kép alá, azt is csak zenéből.
De most olyan nagyon ráértem egy kicsit, hogy el is tévedtem az internet sűrűjében;


Amióta te vagy nekem, én annyira megváltoztam, hogy szinte nem is igaz semmi sem, ami addig volt, amíg te nem voltál.
/Szilvási Lajos/

„A világ teljesen üres, ha nincs benne szerelem, ha nincs, aki a nevedet kiáltsa, ha nincs, aki hazahívjon.”
/Stephen King/

„Te és én ezer évig fogunk élni, és mindenre lesz időnk.”
/Wilbur Smith/

S újra bizonyítani látszom, bár már nem hiszem el magamnak, hogy hasonlóak vagyunk másokhoz.
Olyan ez, mint ismerni a tényt, hogy a paradicsom gyümölcs, de biztosan tudni, hogy zöldség.

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése