2011. október 28., péntek

one of the worst days ever...

Rutin vizsga - akár örülhetnék is, mert sikerült, átmentem, de kb egy utolsó bunkó vén faszkalap volt a vizsgabiztos így elmehet a jó büdös kurva anyjába.
Takko látogatás fekete garbóért - nem jött az a kicseszett helyi járat, így csak fél óráig ültem a Szabadság téren a semmiért.
Megjött az oly régóta várt bokacsizmám - ami undorító. Tényleg, borzalmas, ez egyáltalán nem az, amit rendeltem, nagyon csúnya, nem is olyan a talp része, mint ami a képen van, nagyon ronda, fel vagyok háborodva és kurvaideges is vagyok most már, nem fogom felvenni, mert egy hányadék, követelem, hogy az eladó csináljon valamit, mert tényleg egy hordhatatlan szar az, amit ma kézhez kaptam.


Ez a nap, akár jó is lehetett volna; sikeres vizsga, sikeres felső vásárlás, megérkezik a csizmám... ehelyett egy igazán szar, szánalmas és kifejezetten fárasztó, mint testileg, mint lelkileg kimerítő nap volt, sőt még hátra van majdnem a fele.Sajnos ráadásul azt sem mondhatom, hogy kárba veszett, hogy értékelhetetlen, mert igenis értékelhető, az meg egy dolog hogy valami iszonyat pocsék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése