2011. október 16., vasárnap

Ha felébred a lelkem is, majd írok szépet is.

Megjöttem, megérkeztem. Itthon vagyok, megvagyok, élek. Lélegzem. 
Aludtam, vagy 17 órát, és igen, sok volt, érzem is, és fogom is egész nap azt hiszem.
Örülök, hogy holnapra egyelőre csak magyart kell tanulnom, de abból ugyan nem keveset. Mégis jó, hogy más már nincs mellé, legalább is jelenleg.
A péntekem − a péntekünk :D jó volt, a szombatom pedig nagyjából 5-6 órát ölelt fel az életemből. A többi alvásra fordítódott. Pedig aznap voltunk egy évesek.
Egyelőre az agyam el van még kissé tompulva az alvástól, pedig (már!) 8kor felébredtem és fel is keltem. Rendet raktam, kipakoltam, bepakoltam, összeírtam, kiporszívóztam. 
Kell egy fekete sapka és egy fekete sál. Kesztyű nem, mert már van :D 
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése