2011. február 12., szombat

World at our feet

...is what we could have.


Azt kell, hogy írjam, hogy nincs semmi új. Uncsi mi? Semmi filó, semmi happen, semmi extra. Illetve, valami apróság persze, hogy mindig van. Lassan le kellene vágatnom a hajam végét, de ááá, inkább még növesztem picit és vigyázok rá, hogy aztán ne legyen olyan nagyon feltűnő, hogy rövidebb. Fáj érte a kicsi szívem, de addig még jobban el fog törni :/ és akkor többet kell majd lenyesni belőle.. :( igen, életem fő problémája. 
Ma egyébként egészen szép időnk van :D kicsit még a szobámban is rendet raktam :P. Nem kommentál.
Elkopott az új cipőm sarka :( Úgyhogy (még azért nem olyan durva, mint ami akár lehetne is), suliba nem megyek el benne a héten. Meglátogatja a doktor bácsit csütörtökön és reméli, hogy szombatig felépül :D
Azt kell mondjam, kezdek teljesen biztos lenni benne, hogy ebben a mai bejegyzésben semmi lényeges, semmi érdemleges nem fog születni. 
Igen, ezt eleinte is sejtettem, de azért belefogtam a bejegyzésbe :P


<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése