2011. február 28., hétfő

Sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott, mindenesetre, most itt vagyok, írok, bejegyzek, feltöltök. Nem miattatok, bár nem tudom, egyáltalán hányan olvastok. Miattam. Hiányzott. Igen, önző módon csak miattam írok. S bár mostanában kissé 'all falling down' hangulatom van, azért itt vagyok és a rengeteg önelemző elmélkedés közt kicsit talán fejlődik is a lelkem. Vagy az énem. Vagy talán csak újra ki tudom majd fejezni, amit mostanában egyre kevésbé sikerült. Persze, hogy teljes mértékig meg vagyok győződve arról, hogy bizonytalan vagyok. Nagyon. Jó pár dologgal kapcsolatban. De mit számít ez, sodor az ár. Kár volt.
Igen, kibasztunk az ablakon 15k-t :DD hát nem szupi?? :S :(( na mindegy is, nem nyavalygok, a lényeg, hogy nem lesz meg (most) a felsőfokúm. Bár, ha nem sikerül, márpedig nem hiszem, hogy sikerülne, akkor nem is erőltetem. Majd inkább egy német középfokot igyekszem tenni jövő májusig. :). Mindenesetre azért szíven talál a dolog. :S
Megnéztük tegnap anyával a Remember Me-t. :( azóta nincs valami túl jó kedvem. Úgy értem, nagyszerű film. Tényleg (még akkor is, ha Patiszon játszik benne). Iszonyú. Igen, a végén sírtam. Meg aztán még vagy egy órán át. Mi van velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése