2011. február 21., hétfő

Vettem kék tüllt, oda vagyok meg vissza :D

És fehér gumiszalagot. Készülni fog. ELkészülni :D
Csak ki kell mosni :D Úgyértem a legjobb lenne, ha mindkettőt. A fehér nem is olyan fehér, a tüll pedig igen merev. De ezt ma megoldom, meg angol meg matek meg rajz :D aztán holnap gondolom angol, meg magyar (?), de aztán semmi sem tarthat vissza attól, hogy végre elkezdjem :DD Illetve még veszek sima fekete leggingset, meg mellé olyan fényes bézs vagy törtfehér zsineget, és aarrwwwhhh nom-nom. Jaj, meg meg kell keresnem azt a Burdát, amiben az a sok ing/blúz van :D olyan jóóók, és akarok a tavaszra egy párat :D
Illetve a héten nagyon be kéne már szereznem 3-4 dekorálható gyűrűalapot is. :D A legutóbbiakat sikeresen elhagytam, egy kivételével. Erről nem nyilatkoznék. ;)
Istenem, mennyire szeretnék majd tavaszra új cipőőőt :D Úgyértem 2-t. :D Egy szürke vagy fekete Vans Aleeda Metallicot, nameg valami jó csajszis magassarkút. Úgy köznapra meg egyébként, univerzálisan viselhetőt. Van baj, mi? És még a hajam sem döntöttem mikor vágatom le... :/ (minél tovább bírja, annál jobb).
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése