2012. szeptember 26., szerda

Today is a nice day

Kivételesen (najó, talán nem is annyira kivételesen), jó kedvem van. Még benn a városban is az volt és tetszett, hogy korán végeztem, még bőven volt időm elugorni a boltba tejért, épp elértem a villamost, épp lekéstem a buszt, de jött másik 6percen belül... szóval a mai nap egyelőre igen pozitív, annak ellenére, hogy egy betervezett olvasás-óráról lemaradtam, mivel Ono elég későn engedett ki minket ahhoz, hogy a héber tanszéken ne találjak már senkit... de sebaj, majd lesz nap holnap is, lesz nap a jövőhéten is, legfeljebb akkor elmegyek 2x vagy 3x is. Felkötöm a gatyaszárat terveim szerint, és holnap elmegyek a Szent Margit Gimibe, a körlevél alapján a szokásosnál egy keményebb edzésre, 'oszt meglátjuk mi lészen. Vasárnap is úgy jövök fel, ha hazamentem, hogy el tudjak menni a megfelelő időpontra. :P
Kezdek 'look on the bright side' állapotba tengődni, de azért még nem vakulok meg az alagút végén felcsllanó fénytől. Majd lesz valami, jut eszembe, már régen alkottam excel táblázatot a jövőbeli terveimről, felsorakoztatva az ábécé összes lehetséges betűjét... :D szóval a hét hátralévő részére ez lesz a programom.

Ui.: azért nem jó ez így mégse, ahogy van, mert az egy dolog, hogy ez eddiginél lényegében kb 50%-kal többször tudunk találkozni, de eddig ha nem találkoztunk is, legalább beszéltünk. Most ez nincs így. :(

<3
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése