2012. szeptember 20., csütörtök

Kicsit nyilván mélyponton vagyok, mely legfőképp kialvatlanságomból és az ebből adódó fáradtságomból eredeztethető. A héten már nagyon el akartam menni röplabdázni, ki is néztem ma reggel a buszt, mivel jutok oda, mikor megyek-jövök, pontosan hová kell menni.... de nem. Ma nem.
Fáradtan még rosszabbul játszok, mint két év kihagyás után egyébként.. szóval egyelőre kihagyom. Megint. Gyáva is vagyok, leírom, elmondom: félek az új közösségtől, hogy kirívóan béna leszek köztük, hogy nem vesznek be, hogy (többszörösen is) leégek, és hogy az egész sporttól elmegy a kedvem. Így viszont egy hangember vagyok... Pedig az eszem azt mondja két órát kibírsz...
Kibírnám, de ha fél10kor hazaérek és akkor fogok hozzá a holnapi japán gyakorlatra való készüléshez, akkor megint nem alszok és most fontosabb dogát írunk... persze jön a hétvége, majd kialszom magam akkor... :/ szóval kifogásom az van.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése