2011. november 12., szombat

New...

...coat.


Igen, megvan az új kabátom, nem volt olyan drága, mint amire számítottam, de annál inkább tetszik. Fekete, nagy ezüstszürke gombokkal, ferde sorban, kapucni nélkül. Sebaj. Most az új cél: türkiz sapka/valami/ és türkiz sál. Bár ha épp nem találok megfelelőt, akkor túlélem a feketéimmel is :D de az 'nagyon fekete lesz'. A mama persze kifogásolja, hogy miért nem a fekete csizmát rendeltem meg (így most már hozzá), de eddig igenis nagyon örültem, hogy a szürke mellett dönthettem/döntöttem, miért kell fintorogni, jó lesz az. Most már tényleg csak valami olyan cipő kellene a télre, amiben jégben, esőben is tudok suliba járni :DD
Péntek szalagavató; remélhetőleg a gondok nagyobbik felének vége is egyben.
Fogytam egy-másfél kilót 3-4 hét alatt, ami nem sok, csak épp időm nem volt enni napokig.
Neki kellene fognom az osztályvideónak, de egyelőre lusta vagyok és még mindig fáradt. 
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése