2011. július 7., csütörtök

Thursday afternoon, sunny day.

Végre itt a 'flip-flop, boardshort, napszemcsi' időjárás. Annak ellenére, hogy egy-másfél éve még szentül meg voltam róla győződve, hogy az imént felsoroltakat fogom hordani, ma már nem feltétlen gondolom így. Mármint félre ne értsetek, imádom a színes-csíkos O'neill nacim, meg a Vans flipem, de most ha arról van szó, hogy valahova menni kell, inkább csajosan próbálkozik az ember. Legalábbis, most ilyen korszakom élem, na nem kell megijedni, hordani fogom a trucker sapim is, mert attól méég odaaavagyoooook érte meg vissza. (de a zöld csillogós gyűrűmért, és a barna övemért is :DD)
Most ilyen kis semmirevaló napom van egyelőre, aztán majd kiderül, hogy folytatódik. Mármint oké, persze hogy csinálok is valamit, csak a lelkem ma csak kinéz az ablakon és csorgatja a nyálát, kivételesen nem befelé fordul és csodákat vár. Ez jó, úgy értem, néha kell, hogy az ember picit leeresszen, tegnap majdnem egész délután Hillst néztem. Jaaaaj *.* olyaan jóó voolt :F wáá, már rég csináltam ilyet, de azt hiszem elkezdem előről az egészet. Végignézem a Laguna Beach 3évadát, a Hills 6 évadát, aztán Whitney the City-jét, és végül áá már előre várom, kezdik az Audrina-t, amiben, ki nem találjátok, Audrina lesz a főszereplő. :F véégre. Audrina a legjobb, ez nem vitás :DD
De most, megyek, utánanézek a csomagomnak, aztán kezdek valamit a sörényemmel, mert délután megyek Orsihooz, és nem szeretnék én lenni az állatok királya :D (ilyenkor nyáron nem akarom vasalni, mert amúgy is szegénykének kemény ez a 2hónap meleg és törik anélkül is)
csillió <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése