2011. július 5., kedd

július 4. - a Függetlenség napja.

Tegnap. Akartam is már írni, de nem volt időm, meg igaziból megint meg fogom változtatni a jelszavam, mert az öcsém haverja nyomta FBt tegnap az ÉN LAPTOPOMRÓL :O, ami kicsit rosszul érintette a lelki világomat. Érted, elmegy az ember 3 napra itthonról...
Egyébként minden nagyon "zsííííííír" :D majd ha beszámolót lesz kedvem írni, akkor írok, bár most még nagyon tele vagyok az eseményekkel, szóval nem, vagy legalábbis a közeljövőben nem igazán várható borfesztes iromány. :)
Cipőt akarok/fogok/kellene rendelnem. már csak 5napom van rá, úgyhogy ideje lecsapni a kicsikére. *.* imádom már előre, csak legyen itt :)))
Nos, majd jövök, ha igen, nem, ha nem, ennyi biztos. 
Jajj, amúgy már elkezdtük kipakolni a nappalit, hogy majd a hétvégén neki állhassunk a festésnek. Amúgy akkor kb 2-3napig nem lesz netem. Mármint se net, se tv, de nemgáz, annyit még én is kibírok :DD
Jajj, az én falamra még tapétát is kell venni :D
&>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése