2011. július 27., szerda

...and really I should know

how I'll survive...


Rég írtam, igen, már vagy két teljes napja. Jó, ha azt vesszük, hogy itthon voltam és időm is lett volna rá, csak ihletem nem, akkor igen, na akkor aztán elég régen írtam. Jó, kreszre gyakorlok, jó, volt időm, festettem is kicsit, jó jött új könyvem 6, így hát olvastam is egy kicsit, aztán névnapom is volt ebben az egy kieső napban ám :DD
Na jó, nem kifogás, nem volt kedvem és mindösszesen ennyiről szól a dolog. 
Üzenném a kedvenc leendő villamosmérnökömnek, hogy találtam még egy angol könyvet, ami talán érthetőbb és több benne az egyes részekhez külön-külön kapcsolódó feladat. :DD (jó, azért sokáig nem kellett keresnem)
Az időjárásnak üzenném, hogy mostmár fuck off van, lehet nekifogni és jó kisfiúnak lenni. 
Kaptam ugyebár anyáéktól 4féle pácfestéket, de annak ellenére, hogy most zsongok tőlük, rá kellett jönnöm, hogy még mindig az élénk színekért vagyok oda meg vissza, és vizesen jobban tetszik a barnás zöldes kép, mint szárazon :D (rajz OKTV? hááát az úgy volt.... agyalok, de még várakozó stádium közepén állok)
Majd jövök még a héten, ha engedi a vérem.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése