2011. július 29., péntek

Change

Változtatni szeretnék egy kicsit a blogon. Mivel a blog szülinapja csak szeptember 17-én lesz, sokáig úgy voltam vele, hogy na, majd addigra alkotok valamit, de már kezd elfogyni a türelmem és meguntam a mostanit. A szobám színéhez passzolt eddig a maga zöld-rózsaszín színeivel, de most már ennek megfelelően inkább praliné-kakaó-bézs-drapp árnyalatúnak kellene akkor lennie. Ezt még meggondolom, hiszen a blogom színeiben nyilván nem a szobám fala kell, hogy mérvadó legyen. Meg új hátteret is szeretnék, már találtam is egy nagyon nagyon szépet, de az nagyon megkötné a kezem a feltöltendő képek színvilágát tekintve is, amit pedig nem engedhetek, így háttérnek csupán az asztalon marad, ide nem jön. A színeket meg kellene változtatnom, na de mivel a bejegyzések szövegének színe továbbra is rózsaszín maradna, valami olyan kell, amivel szépen passzol. Azért oldalra-fel a szivárványos kép helyett igazán tehetnék már valami mást, ebben megegyezhetünk. Az is lehet, hogy hozok egy szép barna árnyalatot a zöldek helyett, az is lehet, hogy mire olvasol, már meg kész is vagyok vele... na persze. Azért pár dolgot így is lecserélek majd. Azért csak majd, mert akkor a július már legyen egyben. Maradjon még réginek. Majd hétfőn átállítok mindent. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése