2011. július 25., hétfő

Aaaaaaa...

...aaaaaj. Miért nem gondolkodok kicsit előre? Megrendeltem végre az egyik kedvenc mangám azon köteteit, amelyekkel még le vagyok maradva az új kiadásig, de most találtam egy új (várhatóan és remélhetően) nagy kedvencet, a Vörös kert című japán képregényt. De ha mind a 4 NANA és mind a 2 kötet Vörös kert büszke tulajdonosa szeretnék lenni, akkor áááá anyagi csődöt kell jelentenem. Najó, nem vészes a dolog, sőt, de akkor hol marad még annyi minden amit úgy szeretnéék? Papírok, körömlakkok és egyéb megannyi lányos blabla.. :( Miééééééért!? Najó, nem kell annyit tétovázni, szerintem a válasz arra a kérdésre, hogy 'Megrendeljem?' egyértelmű. Marad még azért zsebpénzem, csakhát úúgy örültem, hogy végre van a titkos könyvben pár darab zöld fecni. 
De már nem állhatok ellene, hiszen a Dependens nyereményéből is szántam volna rá, csak aztán valami fontosabb volt. Az sem érdekel, hogy nem fér a polcra. Kell *.*
Jaj, meg kreszre is kellene tanulni, meg szerintem lemaradtam az első eü-ről is. Remek, bár azért mér reménykedem, hogy nem.
Az idő egy f*s. Július 25-én zuhog az eső, sötét szürkeség odakinn minden. Feltalálom magam.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése