2011. március 31., csütörtök

Nee :DDD

Kezdjük az elején. :D
Időben elengedtek minket sajtóról ahhoz, hogy elérjem a fél2es buszt Kisszállásra, amely végállomása Tompa is egyben. Ez az információ azért fontos, tudniillik ilyenkor szabadul a legtöbb garbais is (ó, pardon: vári-szabós diák) és a tompai-balotai-kisszállási garbeszosok nos, nem arról híresek, hogy igen magas intelligenciahányadossal rendelkeznének (jó magam személy szerint csodálnám, ha valamelyiküké megüti a 100-at :D). Szóval, elértem a fél2est. Amikor beállt a busz, már hallottam, hogy a mögöttem álló 2-3-4 'srác' (-nak kinéző egyed), arról beszél fennhangon, hogy hogyan, idézném: 'pucolná ki azt a Flórát is'. Igyekeztem nem odafigyelni a mögöttem zajló párbeszédre, de már azt is hallottam, amint feltehetőleg már rólam volt szó, mégpedig hasonló szavakkal: 
'Bejön, mi?'   
'Hát nem rossz'   
'Kipókhálóznám'. 
Én, a naiva reméltem még mindig, hogy nem rólam van szó, de a mai nap sajnos nem a végtelen szerencséé. Felszállok, leülök, még van vagy húsz szabad hely, mikor az egyik - a legszerencsétlenebbik - megkérdi, hogy leülhet-e mellém. Már csak kíváncsiságtól vezérelve is elvettem a táskám a székről, nem szóltam semmit, egyértelmű volt, hogy leülhet. A többiek már hangosan röhögtek hátul, mondom 'ezaz'. Elő a telefon, lehetőleg minimum a körforgalomig MP3 - be, külső hatás érzékelés - ki. Nos, tervem szabotálták. A srác, de szinte valahogy éreztem, megkérdezte hogy kisszállási vagyok-e ( !?!) -.-" 
"Nem."  
-Hova jársz suliba? 
"Bibó." 
-Mindig ezzel jösz? 
"Nem."  
-Hanyadikos vagy? 
"Legalább fogadtatok??"
persze aztmondta, hogy nem, de a hátulról jövő "Lajos óvatosan a kezekkel!" vagy "Lajos, ilyen szép lánnyal udvarias legyél ám!" mondatok hallatán nem volt kétség. A kutyáját etesse, ne engem :S
Szóval a hátul ülők közül a legnagyobb pofájú kölyök, aki hozzátenném kinézett vagy  max. 13nak (később, mint kiderült 9.ikes a mellettem ülő haverja meg kemény 10.-es.) és a megnyilvánulásai alapján agyilag lehetett olyan 11, és 3x, azaz háromszor odajött a mellettem ülőhöz, hogy cseréljenek helyet. Gondolom látta, hogy nem igazán szocializálódunk, hát akkor most ő próbálkozik, vagy nem tudom mire gondolt :S
Megkérdeztem a mellettem ülő sráctól, hogy garbaisok vagytok? Bólogatott. "Remek." és csak bámultam ki végig az ablakon. Kérdezte; ugye milyen hülyék? Mire annyit válaszoltam, hogy adja át nekik, hogy kösz, de nem kell kipókhálóznia egyiküknek sem. Ezen nem igazán mert (?) nevetni. Aztán:
- Megkérdezhetem, hogy mi a neved?
"Mi a tét?"
-Nincs tét.
"Megkérdezheted, de nem mondom meg."
-Nem?
"Nem."
Egy tízperces néma csend után, mikor már kellőképp szarul érezte magát szegény, megesett rajta a szívem:
"Najó, itt te vagy az áldozat. Ha akarsz tippelhetsz, ha eltalálod, akkor megmondom a keresztnevem."
Egész úton lányneveket sorolt, hát nem hiába garbeszos szegény :D nem találta el, de 15perc alatt nagyjából 20lánynév jutott összesen az eszébe, hát Istenem, nem mindenki lehet keresztnév-guru :D 
-Andi?
"Én itt leszállok."
.
Aztán valami jó is történt :D Kinn szálltam le ugye, a bekötőnél, mert el akartam érni, ha lehetett a csatlakozást, az jött is, már mielőtt befordult volna a busz, a sofőr villantott egyet. Jaaaaj te.
Aztán mikor kiért oda, ahol én álltam, még ki se nyitotta az ajtót, már hajtotta is le a pótülést ott elöl, és miután köszöntünk, mondta, hogy oda üljek le. :D Kérdezte hogy sokat vártam-e, Halasról jövök-e, meghogy mikor ér be elvileg a másik, hogy érem el, megemlítette, hogy mostanában nem fogom (annyiszor) lekésni, mert Mórahalomra kezd megindulni a nyugdíjas nép. Jó-e ha így jön, ilyen időben, vagy ez későn van? 
De am tegnap is megkérdezte, ahogy épp elértem, hogy korán jött? Megelőzte a két kollégát? (mert 3busz is bennállt épp). Nemgáz, fiatal(os), meg kedves volt. Azt is mondta, hogy vigyázzak magamra. :) Aztán mikor kifordult az OTP-nél oda "dudált" vagy mi az a fütty amit a buszosok tolnak :D
Ez vagy a nacim vagy a hajam, de ennyire nem lehet tavasz. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése