2011. március 7., hétfő

Miért mindig csak hétfőn írok?
Mert keddre nem kell olyan nagyon sokat tanulnom (avagy kellene, de nem *mindig* teszem), mint egyébként.
Hétvégén pedig általában jobb dolgom is akad, mint kockulni :D


Aaaa, majd elfelejtettem. Mint ahogyan el is szalasztottam. A lényeg a lényeg, múlt hét szerdán, nagyon esett a hó. Pont akkor értem haza, mikor a legjobban szakadt és nagyon, de tényleg igazán jó képet tudtam volna csinálni az utcáról, meg a templomról, stb, de úgy voltam vele, hogy későn értem haza, fáradt is voltam, majd esik még a hó, elemet is kell töltenem és szóval elkövettem a hibát, miszerint nem fotóztam semmit. A pillanat pedig elmúlt.


Oahj., szóval elemek feltöltve, gép pedig ha lehet a táskában. Több pillanatot nem engedek elszaladni a semmibe. 
Legalábbis terveim szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése