2011. március 7., hétfő

Mivel már épp egy hetem hogy nem írtam ide semmit,...

...így úgy határoztam, hogy bejegyzek.
Mi sem egyszerűbb ennél, egyébként is van miről beszámolni :D
Köszönöm minden kedves és szorgalmas szavazónak, hogy szavazott (igen, sok időt áldoztam rá, hogy megfogalmazzam ezt a mondatot.) mert a kategóriánkban első helyen végeztünk! :D A YouTube nézettség alapján pedig 3. helyen állunk a rangsorban. :D Örvendjetek.
Szerdán így hát, Pest. Szombaton megírtam a nyelvvizsgát, remélhetőleg több sikerrel, mint a próbát, bár bevallom erősen hajazok rá, hogy ha át nem is megyek, de csak nem sikerül majd olyan borzasztóan. :)
Holnap...hmmm.. még nem tudom mi lesz (ajj, pedig ide valami nagy konkrétumot akartam írni)
No, de jó hír még:
egy újságíró-szerkesztő a Petőfi Népétől (avagy a Baon.hu-tól) "szeretne készíteni egy kis anyagot" velünk :D a kisfilm miatt. (Y)
tádáámm.*bing
Amúgy semmi kül... :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése