2010. december 8., szerda

Holnemvolt.

Nem kell mennem, hát jó, én aztán nem bánom. Fizika tz :DDD imádom. Mindkettejüket. A tupírt meg imádom *.*. nc. Holnap már csütörtök-sütőtök (komolyan, akárhányszor valaki kimondja, hogy csütörtök, vagy nyomtatásban, írottan meglátom, mindig eszembe jut, milyen jól rímel azzal, hogy sütőtök. nem is értem, eddig még hogyhogy nem jelenítettem meg ezt sehol. :D xP... beteges.)
http://www.youtube.com/watch?v=pxFfacPwuaU
Holnap is van elintéznivalóm. Pénteken is, no meg, persze, hogy a jövő héten is. Úúú, meg szombat :D segond. Megcsinááááljuk ;) 
Öhm...öö...mmm...izéé...szóval ....
úúúúú, és ma, voltam benn rajzon, ajj, tényleg tökre hiányzik. Meg a kicsik is mondták, hogy hiányzunk nekik, meg a tanárnő is.. meg könyvet is kaptunk, és tényleg amikor kiléptem a rajzterem ajtaján, akkor tudatosult bennem igazán: most utoljára. talán. :( Elég pocsék. Megmutatom a világnak. Gyertek hát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése