2012. július 3., kedd

DHZSOK

Azt hiszem a betűszavak kavalkádjában a DZSB és a DPZS után a legmegfelelőbb mégis ez maradt...hazafelé a kocsiban is. Nem egy kellemes partihétvége volt, illetve DE, mégis inkább a húzós szót használnám az elmúlt 4-5napra, amelyből egyáltalán nem bánná a lelkem, ha 1-2 hét vagy mondjuk egy hónap lenne/ lett volna. Enyhe szomorúságom minden csíráját a harci sérülések (mind másoké, mind pedig a sajátjaim) okozták, bár 2 perc 34 másodperc alatt képes felhő takarni el a napot. Még ekkora kánikulában is. Nem részletezném sem a hétvégét, sem a mai napot. Az idei nyár elsősorban nem kevésbé felhőtlennek, hanem sokkal inkább bonyolultnak ígérkezik, mint az eddigiek közül bármelyik. A mosolyom tartom - ez a fogadalmam - túl gyenge lettem. 
Az akarok lenni, aki akkor voltam, amikor az akartam lenni, aki most vagyok. Mert akkor keményebb voltam és törhetetlen. Most viszont két szavad golyókként sebeznek. Mesélek, ha akarod. Egybefolynak napjaim.  
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése