2011. április 25., hétfő

Különleges bejelentés miatt megszakítjuk adásunkat.

Nem lesz. Nem lesz se kék, se tüll, se szoknyám. És pont. 


A legjobban egy fekete zsákban néznék ki; úgy ahogy szoktam: sehogyse.


Gondolkozok egy pamutballonon, vagy egyszerű színes szöveten. Az a nagy szín is vagy szürke vagy bézs, vagy esetleg olyan szürkésbarna, drap. Nagy masnival a derekán. De az meg a filigrán lányokon áll jól. Fehér felsővel, de azt se akarok húzni, mert még jobban felnagyít, mint ami alapból is vagyok. 
Mivel amit eredetileg kinéztem nem tüll, hanem függöny, így nagyon hülyén nézne ki fodrokkal az eddigi kék alap és bevallom: nem akarok én lenni a dagadt Törpilla. A masnis túlzás lenne türkizben, a tüllben meg úgy néznék ki mint egy elbaszott víziló. Bár a szürkétől így is félek.


Ott tartok, hogy mindegy. Az egész egy nagy mindegy. Pedig csak a hülyének mindegy, ha választhat. Nem szoktam ilyen optimista lenni, de a végén az egészre majd mondok egy nagy NEM-et és el lesz intézve, le lesz tudva.


Remek, van egy hónapom. Legalább -7, de kitudja, lehet, több :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése