2011. április 27., szerda

fejlemények

1. Lehet, hogy mégis kék marad a szoknya, bár nagy masnis, gyűröttes lesz, nem pedig tüll. Tüll már semmiképp, a kérdés már csak a színe: szürke? kék? szürke? kék? kék nyakláncom és fülbevalóm van. meg szürke cipőm. Eldőlt. :D

2. Végre (a rohadt ***életbe most már aztán tényleg VÉGRE) megküldte a DLTK a könyvutalványokat. Igen, röpke 2hónap alatt sikerült is összehozniuk, amit valójában kb 20perc lett volna előre elintézni, és még lehet, hogy sokat mondtam :)

3. Korán hazaértem mert nem mentem úszni. Nem mentem, mert 
a) lusta vagyok
b) kicsit meg vagyok fázva
c) egyéb női problémáim még épp engednék is de az a) indokra alapozva inkább előbb hazajöttem és rendet teszek a szobámban.
Nesze-neked testmozgás.

4. Holnap sincs suli, péntekre pedig lebeszéltem a buszsofőrrel, hogy elérjem a félkettesen a csatlakozást :)

5. Azt olvastam, hogy az első két nap kell csak türtőztetni magunkat - remélem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése