2010. szeptember 28., kedd

Mostanában szívesebben írok ide.

Mert itt annyival szabadabb. Annyival kellemesebb. Még akkor is, ha nincs Comic Sans MS betűtípus. Majd még alakul a dolog, egyelőre viszont így hagyom. Majd még kitalálom, hogy hogyan alakítsam. Szerintem erre rá fog menni egy egész fizika órám!. Te jó ég, csak ezt ne, >>akkor egy biosz!! OMG, nemtudom, ezt hogyan tehetem meg. Hogyan? Úgy, hogy hiányoztam egy napot és meg se érzem. Ú, holnap el kell kérnem Timitől a mtekot. Mert mitadisten két héten belül megírjuk a második TZnket. Szükségelem a hétfői jegyzeteket. :D tádám. Jaj, ma is írtunk angolt, valami iszonyat :S De már komolyan nem hiszem, hogy ez csak nekem nem megy. Júú.. és hát, akadnak gondjaim, úgytűnik,... a sajtóval. Úgyhogy a héten meg keresem Kollaricsot, hogy a rajz érettségi miről szól, meg a Katkót is, hogy a tesi. (én, tesi? jó,mi?n.c. kell egy 5.ik tárgy)
Úúú, egyébként rengeteg ötlet teng bennem ismét, de valójában most is magyar faktra kellene gyűjtenem a Bibliáról és a biblkius költőkről, meg a vallásos írókról, költőkről...(csaktudnámminek), de egyelőre ez picit halaszthatóbbnak tűnik, mint a blog. Meg talán a deviant. Akarok a héten (azaz khm, legkésőbb a hétvégén) újat deviantolni. Mármint valami érdemlegesebbet is, mint amiket mostanában hozok létre. Mit ne mondjak nagy munkák, habár tudom, hogy ha én találok ezekhez hasonló szövegképeket a neten, nagyon meg szokta, nekik örülni, ha a tartalma tetszik. Remélem ezek is fognak valaki(k)nek. (de csak mert: 'Életem a kommandó.') 

Azthiszem egyelőre így. Hamarosan tényleg más sablont akarok. (figyelitek? Nem csak szeretnék, de már Akarok. sőt, követelem magamtól, ajjajj. ;D )
Ja, betűtípusokkal még kísérletezem. Örömötökre.



Nem tőled, nem hozzád, nem rólad, nem neked, nem érted, nem értem, nemtudom. Csak érzem.
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése